viernes, 3 de julio de 2009

SWAZILANDIA al segon.......7b+!!

Hola gent
La cosa marxa, ahir vaig quedar per anar a Santa Ana amb els manyicos Sergio i David, l'Alcarrasenc Sergi i l'Oscar d'alfarràs.
Com que ells estàven escalant per las Escaleras al cielo, vaig pensar de probar la Swazilandia, aquest antic 7c que s'ha quedat de 7b+ (millor així) a veure com em movia, la vaig montar, amb uns allargos per què no fregués al escalar, em vaig treballar la secció del crux al començar la fisura, i en el 2on pegue del dia, ZAS!!, encadenada.
Ha estat el segon pegue d'enguany eh?, es que fa anys li vaig fotre 2 o 3 pegues, però tinc la sensació de com que sigués al segon, ja que havent passat la lesió i sense recordar-me de rés..., no sé, molt bona sensació.
Iigual si que m'ajuden a recuperar-me més ràpid les sessions que vaig fer de COMPEX al sofà de casa mentres tenia la pota ranca..... anyway, això va bé.
Petons i abraçades a repartir.

2 comentarios:

Anónimo dijo...

que pasa bicho soy sergio, que como va por el barranco del aire acondicionado bien no? ya han actualizado el bloq, por ahi sales tu en swacis...no se que jejeje que te recuerdo que saqrifique la via del pito pa que tu hicieras esta ehh!!!jajajaja, ostia esta historia de las abejas me suena me paso lo mismo en santa linya me picaron en la cabeza jeje, pos nosotros ayer apretemos en el roco un poco hoy hemos ido a la pared del vent y yo y un amiguete nos emos hecho un 6c de 33 metros a la derecha del drac muy chulo al flash,y luego le he metido un pegue a un 6c+ que se llama enemigo al bajar la via ferrata me ha parecido muy wuapo solo un paso de bloque de la penultima a la ultima chapa que no he sabido sacar, el viernes volvemos por la mañana y probare el drac a ver que tal, bueno makina la semana que viene currabas de tardes no? yo tambien, conque pa ir por la mañana cuando quieras a si me enseñas las agulles cara norte y le metemos a la palaca de verdad que da canguele esa pared jeje, bueno ya diras algo nos vemos un saludo

Anónimo dijo...

Bones Domenech,
Soc el Quim. L'altre dia ens vam trobar a Santana.
Ho vas fer molt bé per aconseguir que aquell nen perdés la por de rapel·lar.
Ja ens veurem.
M'ha agradat el blog. Per cert, l'altre dia vam anara fer psicobloc al pantà de Santana i força bé. Hi han alguns llocs molt destrossats però d'altres amb roca fixa. Impressionant.