miércoles, 1 de julio de 2009

AGULLES NORD SANTA ANA I TRES PONTS

Hola Penya
Aquest dissabte vam anar amb Cristian Gutiérrez a les Agulles Cara Nord de Santa Ana, vam escalfar a la part d'abaix i després vam pujar a la placa de dalt per la ferratilla amb la idea de que el Cristian provés la Paris Hilton 8b. Jo vaig montar "Vistes al Ribagorçana" 7b, però entre que jo no estava massa fi, que per mi sempre ha estat un 7b dur i que els forats estaven plens de matolls i terra, vaig estar casi 1h per arribar a la R (ho sento Cris), i tal com vaig montar, vaig desmontar baixant, ja hi tornaré amb paciència, a netejar-la, marcar-la i fer-la, per què la via és 5 estrelles, una mica d'alegria a dalt (eh Tano), però molt, molt bona.
Pel que fa al Cristian, inhumà com sempre, va montar la Paris pel 7a+ de l'esquerra, se la va marcar i li va fotre un pegue que va arribar a 3/4 de via, es va penjar i va anar treient els passos fàcilment, inclús el pas de blok de dalt, però ja us dic jo que fer allò amb la calor que fotia era inhumà, les nyapes son molt petites, ja hi tornarà amb una mica més de fred.
El diumenge, vam fer expedició a 3 ponts, Cristian, Txexu, Anna i jo, l'Anna va estar probant 6b's i 6c's, (si al final es decideix a tornar, farà cosetes), el Txexu fent valer el do que te que sense escalar ni entrenar, rendeix al màxim, fa la Graellada 7b a vista i passejant-se.
Pel que fa a mi, i aprofitant que havia enganyat al Txexu per que montés la Graellada 7b, la faig al primer pegue del dia, 2 en total (via 5 estrelles, probeu-la).
I la cirera del pastís la va posar com no el Cristian fent la Pagesa 7c+ a vista, sembla que la lesió de les costelles no li ha afectat gens, per acabar el dia fa la Graellada a vista també.
En fi Serafí, que va ser un bon dia per tots.
A vere si aquest finde anem al barranquet a la fresqueta, que això és inhumà, ahir 40ºC a Lleidaaaaaa.
Salut nens

No hay comentarios: