viernes, 14 de noviembre de 2008

UN PASSEIG PER HAMPI

Durant les vacances "CULTURALS" a l'India, vaig tenir temps d'anar a visitar el famós Hampi i aquí hi teniu algunes fotos. És un lloc increíble, és un univers de blocs de granet roig, fins allà on t'allarga la vista i ha bulders, es inhumà, milions de blocs de totes les formes,caigudes planes etc, però......fa molta calor. Jo hi vaig anar a l'Octubre i l'escalada es limitava de 6 a 9:30-10h del matí (20-25ºc) i de 16h a fer-se fosc (30ºc), sabeu el que és fer bulder a les 6 del matí? jo ho vaig fer un parell de dies i a aquella hora ho tinc tot adormit i m'era impossible tibar, a la tarda ja estàs més despejat però ojo apretar les regletas punxants que et dona aquesta roka a 30 graus,que voleu que us digui....

La resta del dia fot una calor de por i no és fa gaire cosa més que descansar, podeu dormir, menjar, llegir......rotllo místic.

Si aneu, us recomano, que dormiu a l'altre costat del riu, o sigui a l'altre costat d'on estan els temples, per què és la zona on s'escala més i no estàs lligat als horaris de la barca que creua el riu (de 7:30 a 16:30h). No us perdeu el Mango Tree per menjar i prendre algo relaxadament amb vistes al riu, molt bonic.

En resum, que pot ser que no sigui fanàtic del bloc, però per mi fa massa calor, diuen que al Gener s'està una mica més bé, no és per tirar cohets, però deuen baixar 2 o 3 graus les temperatures.

Es una verdadera llàstima que aquest lloc no estigui enclavat en un entorn més fresc, per què la veritat es que és un lloc impressionant, bonic, gegant, màgic i sagrat pels Indis.

Aneu-hi i ja em direu.

Apa gent.

No hay comentarios: