miércoles, 3 de marzo de 2010

Festa Inaguració Cafè de Vilanova de Meià

Genteeeeee.
L'Amic Sutri inagura El Cafè de Vilanova, a Vilanova de Meià el proper dissabte dia 13 de Març amb una projecció-audiovisual de INTIFADA A6 a les Fisher Towers i música en directe a càrrec de la MARVELOUS SOUL BAND, tot això a partir de les 21:00h, teniu les dades al cartell informatiu de la festa.
En aquest Bar hi trobarem ressenyes de tot tipus que en Sutri s'encarrega d'actualitzar, segur que hi tindrem un molt bon ambient la gent trepaire. Des d'aquí li desitgem sort.

Salut a tothom i ens veiem a la Festa el dia 13.

2 comentarios:

Joan dijo...

eii bones!!
T'escric això perquè he vist que algun cop has fet rectificacions sobre graus de les ressenyes del salvatge oest, i et volia dir que la via " mamades amb bigoti" de Tartareu, al sector tocho mocho, que està cotada de 8a+ és en realitat sobre 7c. Primer ho vaig veure al 8a.nu on la gent que l'havia encadenat deia 7c/+( en la meva opinió 7c normalet) i el vaig anar a provar i puc confirmar-ho.
aquí t'ho deixo x si ho vols publicar!
Salut i bones escalades!!

DOMÈNEC GARCIA dijo...

Hei Joan, queda dit doncs, es que jo no en tinc ni idea dels graus de Tartareu, el cop que vall fer comentari de rectificacions de la guia, crec que era de Santa Ana,zona que conec més,però està bé que ho comentis, així la Penya se n'entera. OK nens?, Mamades amb Bigoti entre 7c i 7c+, que ho sapigueu i si la feu, ho podeu comentar. Gràcies Joan. Al final no heu baixat?, naltres demà camarasa. SAlut