viernes, 22 de enero de 2010

NOVA VIA I DECOTACIONS AL FILO - EXPLORADORS (SANTA ANA)

Hola geeeeent.
Aquests darrers dies he estat equipant pels exploradors de Santa Ana, ja n'he acabat una a la dreta de Stanley 7a+, es diu "NO TINC PADRINA" i després dels encademanents del Joan Coloma, Joan Peris, Jordi Grau i jo, la deixem de 7c, molt bona, 34 mts i 16 cintes, també n'he començat a equipar una altra a la dreta, aquesta setmana avançaré amb l'equipament, per què encara hi caben 5 o 6 línies més, ja us informaré.
Pel que fa als encadenaments en aquest fantàstic sector Exploradors de Santa Ana, han anat així:
- Joan Peris: NO TINC PADRINA 7C (al segon), ESFINX 8A (3 pegues en el dia). quina bèstia d'home.
- Joan Coloma (Colomot): NO TINC PADRINA 7C (a flash), ESFINX 8A (second go + 1 de fa anys), FILLS DE BUDA 7B (a vista), joooder, bon altre, els Joans estàn que se surten.
- Jordi Grau: NO TINC PADRINA 7C (al segon), FILLS DE BUDA 7B (a vista), en la seva línia, elegant, fort i lluitador, molt bé Jordi.
- Jo Mateix: NO TINC PADRINA 7C (al 4art, dos d'ells deixant sang per la paret al obrir-me un dit), FUNANBULISTA 7A+ i FILLS DE BUDA 7B (a flash les dues).
- Jesús Arias: FUNANBULISTA 7A+ (a vista).

Pel que fa a les decotacions al filo que us deia en el títol, estem parlant de la ESFINX 8A Soft, que després de l'encadenament dels dos Joans, estan d'acord en que és més difícil que la GEISHA 7C+, però que pot ser no arriba a 8a o és 8a soft, total QUE NO S'ACABEN DE MULLAR, ja,ja,ja. Faltarà l'ascensió d'un/a valent/ta que digui, 7c+ i punt, o que digui, 8a ja està bé i punt. Tan se val, el verdaderament important, és que la via és una obra mestra, gràcies Tano.

Pel que fa a da'ltres zones, vam anar per Perles a rodar, molt guapo i amb ganes de tornar-hi i esperant a que Àger s'acabi de desfer la neu i s'assequin les parets.

Bé people, petons i abraçades per tutti i a trepar força eh?.
Salut

Domènec

8 comentarios:

Anónimo dijo...

sergio:
felicidades bicho!!! no se espera menos de ti jejeje, pues nosotros aqui estamos entrenando como mulos que el oscar nos lleva a raya jejeje,bueno haber si acabas de equipar esa via que le as de poner un nombre en nuestro honor jajajaja que hay mucha ilusion aunque como ronde estos grados habra que dejarse las muelas, nosotro este finde curramos pero la que viene tenemos fiesta desde el jueves asta el domingo conque ya te dire algo haber que haceis y nada mas maquina un saludo y nos vemos en la roca.

robert dijo...

Bona feina. Ja m'imagino on deu ser aquest nou 7c pq ja t'ho miraves en la época en que es va començar a equipar el sector. Respecte a l'Esfinx ja fa temps que dura la polèmica, però el valent que va assentar el grau ja la va encadenar era un estranger superjefe. El Tano t'explicarà més detalls... Ja penjaràs una super topo quan acabis les obres!
Siau fiera, ja m'han dit que vas coincidir amb l'Oscar per Àger!

DOMÈNEC GARCIA dijo...

Sergio, gracias tio, quería que fuera esta, pero surgió el nombre solo, la próxima va a vuestra salud, seguro. Robertuuu, si,si la via és a dreta de el teu 7b/8a del diedre la Livingstone, i és espectacular, llarga i molt bona 7c. Pel que fa a aquest superjefe extranger que va graduar la Esfinx de 8a, ets tu no?, o hi ha algú altre de fora que la va fer a part de Tano i tu?, qui la va graduari assentar?, jo no em puc pronunciar fins que la faci, que espero que sigui aviat. Fins al moment em guio per les vosters opinions. Quan hagi acabat de equipar les vies que tinc previstes ja us passaré la topo amb permís de Tano i nomñes a uns pocs privilegiats.

Saluuut

robert dijo...

No paio... El extranger es deia Klemen Beckam o algo així. Se la va petar a vista i la va piar de 8a al 8a.nu amb el comentari (no much harder than the 7c+ on the left). I t'asseguro que de 8a per comparar ni té uns quants... mira-li l'expedient i verifica aquesta info. Tú ja l'has encadenat? Sé que la tenies apunt un hivern. Del 7b diedròs, sé que l'Oscar ja m'havia dit que estava durillo el tema i no s'havia provat massa malgrat que la recordo molt guapa!

Anónimo dijo...

sergio:
tranki maquina, conque la via sea buena suficiente y si la as equipado y encadenado tu, seguro que lo es. que trepando a muerte no? que suerte yo aqui estoy en el curro sentao aburriendome como una ostra jejeje haber pa esta semana que tenemos 2 o 3 dias para apretar, si me puedo llevar a david a los exploradores que seguro que le encanta. un saludo nos vemos

Joan dijo...

Hola,
A l'apartat de la dreta on dius que hi ha les ressenyes actualitzades a 12-2009 d'Àger Camp 300, no apareix res... Si me les poguessis fer arribar... Jo en tinc unes de l'any passat, de fet hi vaig anar 3 o 4 vegades, i m'agradaria tenir les ressenyes actualitzades d'aquest any si pot ser.
Moltes gràcies!

DOMÈNEC GARCIA dijo...

Hei joan, deu ser el teu ordinador, per què només clikant a la miniatura de les fotos de les ressenyes, a mi se m'obra directament el picassa i pots veure foto per foto, totes les ressenyes, fas zoom a cada una i vas fent, "guardar imagen como", i te les podràs baixar. Proba-ho en un altre pc o mira a vere que trobes canviat de configuració, sino diga'm algo. Salut

Joan dijo...

Hola Domènec!
Ok, no sé què passava amb l'explorer però no em sortia la miniatura de les fotos. He obert amb Mozilla i ja hi he pogut accedir. Moltes gràcies!
Per cert, l'any passat vaig fer la "Corall Roig" i em va semblar una passada de via. Vosaltres que coneixeu bé el sector, em podríeu recomenar altres vies de tanta qualitat?
Gràcies i felicitats pel sector!
Joan