lunes, 6 de abril de 2009

LA LENTA PERÒ SEGURA PEREGRINACIÓ CAP A LA NORMALITAT

Hola geeeeent
Ja fa dies que no escric, és clar, sino faig activitat, no tinc massa a explicar, a no ser que us expliqui la meva vida privada que tampoc és plan.
Doncs bé, la veritat és que m'estic recuperant de puta mare, ja fa dies que camino sense crosses, ja casi bé no vaig coix, però encara vaig amb la genollera de protecció per què no doblegui el genoll més del aconsellable. De moment només doblego uns 110º en la flexió i encara tinc la cama fluixa, per tant encara em queden uns quants dies per currar i més per fer activitat, però vaig bé. Avui tinc traumatòleg, però no em donarà massa novetats, per què ja veig que em falta una mica encara. Ja em puc espavilar per què estic caient en picat a la 8a.nu, ja,ja,ja es broma (això rai).
En quant pugui començar a fer algo, ja estaré content, i a partir de llavors la recuperació ja serà més ràpida.
Rés gent, doncs segueixo el procés, ah!!, que no pugui escalar no vol dir que no pugui sortir de canyes eh?, ja condueixo, o sigui que una birra la puc fer sempre.
Apa doncs petons per tots.

No hay comentarios: