domingo, 19 de abril de 2009

JA FALTA MENYS!!!

Holaaaaa
Aquí el lisiat donant senyals de vida un altre cop. Aquests dies he estat fent la rehailitació a consciència i esforçant-me a tope, per què s'escursi el temps al màxim possible. La veritat és que està anant molt bé (amb voluntat i constàcia sempre va bé), i crec que en una setmana més ja curraré. El dilluns 27 tinc visita amb el traumatòleg i crec que el dimarts ja començaré al tajo.
Pel que fa a la muntanya, em tocarà esperar una mica més, ja que encara tinc la cama una mica dèbil i em falta una mica més de mobilitat, però en 3-4 setmanes ja estic de nou fent torropillos als 6b's (de moment).
A veure si per l'estiu ja estic en un estat de forma acceptable.
Bé gent, rés més en pocs dies ja em tindreu liant-la per ahi.
Petons per tothom

1 comentario:

oscar baules dijo...

Anims Domenec que ja falte menys. Ara pedala fort per ficar aquesta cama com un pernilaco.
Espero que et vagi be la bici i espero veuret aviat escalant.
Jo ara cada dia vaig a mes i em trobo bastant fortet he de comença a tachar 7c i 7c+, tu tranki que encara que quan comencis a escalar tinguis que fer v+ jo vindre amb tu.
Salut i cuidat.