jueves, 24 de julio de 2008

NOVA VIA A SANTA ANA

Hola a tothom de nou, aquest cop seré breu, rés, que he equipat una nova via a Santa Ana, a veure, és al final del Sendero, aneu direcció a l'Alcalina 8a+, i just devant del Pont, ja havia un 7b del Pep Martínez i meva que es diu "Mas verde que un pino, más tonto que un pepino", doncs just a la dreta. Va a la mateixa R que El Pepino, desploma més, els cantos son més plans i evidentment és més dura, rondarà entre 7c+ i 8a. Ahir vam escalar allí l'Oscar Baulas, el Jesús, el Cristian Gutiérrez i jo, el Cristian i jo la vam probar, jo vaig anar fent (encara em queda passos per resoldre) i el Cristian li va fotre un segon pegue molt bó, que em pensava que la feia.
En resum, la via es diu Dragster (per lo de gas a tope en poc temps), i serà mínim 7c+, però faltarà encara una F.A, per proposar la graduació.
Ja es pot probar, només cal esporgar un arbre que hi ha al darrera que molesta una mica si voles a la penúltima cinta, i anar una mica en compte de la 3ª a la 4ª xapa, està lluny,no es pot xapar abans, però si l'assegurador està al lloro i us fa un bin assegurament dinàmic, cap problema, ahir ho vam poder comprobar i assegurat, zero risc.
Bueno gent, si la probeu, ja em direu que us sembla.

Apa siau

2 comentarios:

manel dijo...

ei hola Domènec, sóc el Manolo,de la Roca, del casament de Maite-Josep, a Perves, et recordes?M'he mirat el blog teu i està molt currat, no hi entenc gens d'escalada però l'he trobat força interessant...i les fotos espectaculars, molt bona feina aquest blog, t'animo a que segueixiss així, jo continuaré fent-li ullades i posant-hi algún comentari.Dóna records a la Mercè de part nostra, una abraçada i fins aviat

Anónimo dijo...

Nen, a veure si actualitzem, eh?!
que ja fa més d'un mes que no en sabem res més! jeje...

pets