viernes, 19 de noviembre de 2010

LA MEVA PRIMERA LÍNIA...

La meva primera línia si parlem d'equipament, va ser La Nit un 6c de 4 xapes de Sant Llorenç de Montgai equipat amb black and decker, grup electrògen i 30 metres de cable, per allà a mitjants dels anys 90; la meva primera línia escalada, doncs ni idea....debia ser algun dels 4tillos del Marcant Estil...uff quan temps.....era pels voltants del 91 aproximadament, després de 19 anys escalant, encara m'arrossego pel 7é grau alt i puntualmernt per algun 8a.
Tot i que en el meu segon 8a, no m'hi he arrossegat massa, ha estat Primera Línea a Bruixes i en 5 pegues l'he tatxat, la veritat es que és bastant del meu estil, una mica de conti (menys mal, per què aquí si que fallem encara) i secció dura de la via de placa......patam!!. Uns diuen que soft (pot ser si), però veig que després de tans anys, és manté de 8a. Es clar, sino contem la nova guia de Lleida Climbs, que no se pas quina ànima maligna i despiadada l'ha deixat de 7c+.....és igual, sigui el que sigui, és la Primera Línia i és molt bona.
Esperaré algun altre despunte inesperat, per arribar a la cadena d'algun altre 8é, sigui hard, soft, pumpy, crimpy, tricky o poorly/mainly chipped (això espero evitar-ho).

Això si, disfrutar, espero disfrutar com fins ara....

Salut gent, NO ME DEIS MÁ DE BEBER...

3 comentarios:

Marieta dijo...

eiii, enhorabona! és una via que també tinc moltes ganes de fer, te una pinta boníssima! molt bé!!
Doncs au, que vagi bé i a tibar igual o més :)

robert dijo...

Això sí que és un bon bruixot. Je,je..

Tatxant vies de munidal categoria, ese es mi colega!!! Avia'm si m'envies le topo actual dels exploradors que tinc un post calentet apunt per sortir del forn. A falta de xinita perforadora bo és dedicar-se a piar!!

Espero que els teus propers 19 anys escaladors siguin tan o més productius que els viscuts. I doniguin tan bones vies i encadenes com els "cosechats" o si més no tan bons moments per aquestes parets de Déu.

Victor Fernandez dijo...

Molt be Champion, pasa del que diguin els demes el que conta es que has encadenat i aixo nomes serveix per motivarse per la propera i que no pari la maquina....