domingo, 22 de febrero de 2009

JA ESTIC OPERAT, A CASA A DESCANSAR...

Huolaaaaa gent, ja estic a casa de nou, l'operació ha anat molt bé, m'han tret tendó isquiotibial de darrera la cama (si us toqueu radera el genoll, és lo que sembla un corda de guitarra) per fer-me un lligament creuat nou, i m'han cosit el menisc. Tinc 3 foradets i un tall d'uns 7 cmts, ja està bé, així equilibro en cicatrius amb l'altra cama, ja,jaja.
Demà tinc la primera visita al traumatòleg que em va operar i bé....a partir d'aquí, ja ho veurem...
Bé nens/nenes, no us trenqueu i que no us tinguin que operar, per què, encara que es soporta, fa bastant mal i és un mal rotllo total, per no parlar del temps fora de circulació.
Petons per tots i hei, que no estic acabat eh?. Encara donaré molta guerra, d'una manera o altra.
Salut

2 comentarios:

Anónimo dijo...

Hola Màquina!!!
M'alegro de que l'operació hagui anat tant be. Ara una mica de recuperació i en quatre dies, encadenant els teus projectes.
Anims, que ja es veu el final!!!!!
Una forta abraçada.

Joan Peris

DOMÈNEC GARCIA dijo...

Gràcies Joan, si,si, ja es comença a veure el final encara que estigui una mica lluny. I gràcies també per estar allí i acompanyar-me a tot arreu el dia que em vaig trencar, sort que hi eres tú, que sino, hagués estat tot molt complicat. Salut