sábado, 10 de mayo de 2008

CAMARASA, SANT LLORENÇ, SANTANA, CRÒNICA A L'OMBRA......

Huolaaaaa de nou, després de molts dies sense apuntar rés destacable, som-hi amb les primeres activitats de l'escalisme a l'ombra.

- COMENCEM PER CAMARASA:

DISPENSARI.
Aquest sector està sent actualitzat per la familia Gutierrez i ja consta d'una dotzena de vies, ombra casi tot el dia. Les vies son totes bastant bones, bastant forat i desplom, típica esclada de camarasa.

Txexu: Fa un 7b+ sense nom de la part dreta A.V
Domènec: F.A al mateix 7b+ anteriorment nombrat, jo proposava 7c,
però me l'han decotat (jooooo). Molt blonica
"Tremenda Ruiz" 7b+ en 3 pegues en el dia, mooooolt a blok.

LA FONT.
Joan peris es fa amb "Font Picant", un espectacular i clàssic 8a del Víctor Fdez, bon encadene Joan, ja estem tardant en anar a probar-lo.

- SANT LLORENÇ DE MONTGAI:

KURTICA.
Txexu i Domènec: "Sete" 7C al segon, via de l'esquerra de tot de les vies noves del Víctor. Boníssima, repòs abans de la secció final de les dos darreres xapes, molt desplomat. Molt bona Vicho, ens hem quedat amb Ganes de probar els 8a's, fan una pinta tremenda.
Via encadenada avui Mateix pel Cristian Gutierrez.

- SANTA ANA:

CANELA.
Tano i Albert, han obert unes vies cap a la part esquerra, 6b+,6c+, 7a, 7b+ i un parell de projectes de 8?? en un sostre.

Jordi Salas (Pelón): Fa la FA de GORMITIS a vista i sense riure, proposant 7b, no li feu cas.
Domènec: També faig GORMITIS al segon, però crec que és un bon 7b+ (superblokero).

Crec que de moment, no em deixo rés, a veure si escric més sovint.

Salut, i poseu els comentaris que volgueu...

6 comentarios:

carme dijo...

hola, domènec!

jo tampoc et conec, però m'has escrit un comentari ben críptic al bloc que m'ha deixat intrigada... i res, com que no tinc ganes de fer feina, he pensat en escriure't i preguntar-te de què va la històra...

DOMÈNEC GARCIA dijo...

Es que he vist un comentari teu al blog del Dani Andrada, enfotent-te d'ell, i no m'ha agradat massa, simplement això. Trobo una passada els 20 i pico comentaris que hi ha machacant-lo i ho trobo molt fort, només això.

carme dijo...

aiai, quin bloc és? parlant seriosament, no em sona haver-me enfotut de ningú al seu bloc, m'agradaria veure-ho, estic segura que hi ha un malentès o algo...

carme dijo...

òstia, no cal que m'ho diguis, ja l'he buscat a google, pensant que devia ser un malentès, i voldia resoldre'l depressa... i òstia, òstia, et prometo que aquell comentari no l'he escrit jo!!! a més, ni és del meu estil ni entenc de què va la broma! jo no sé res del món de l'escalada...! bueno, segurament a tu no t'importa, però jo m'estic cagant amb tot, ara mateix.

carme dijo...

no vull seguir escrivint aquí, que em sembla que no és el lloc, i a més al final encara et xafaria el bloc, però tot fa pensar que has fet descobrir una història per a no dormir. ets el domènec garcia que hi ha al facebook?

Anónimo dijo...

Ei Dom! a veure si actualitzes, eh?! que fa molts dies que no escrius res! ...que ja no escales o què?! digue'm que has canviat els peus de gat per la raqueta!!... jeje....;)